суббота, 29 сентября 2012 г.

модуль 9-11

Цей модуль допоміг мені зробити такий висновок  щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання : вчитель має лише спрямовувати учня продумуючи стратегії для диференційованого навчання у чотирьох напрямках
зміст; процес; результат; навчальне середовище.
Учитель має  планувати навчальний  процес вразовуючи різні модальності включаючи візуальні,аудіальні, кінестетичні способи сприйняття...............
         Створювати  інструмент оцінювання  для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні.    Створювати навчальні  матеріали для сприяння успіху учнів

Модуль 10
Цей модуль допоміг мені зясувати мою  роль  фасилітатора у навчанні  учнів за методом проектів , а саме розвивати в собі  вміння добре продумувати запитання, адже добре продумане запитання - це основа якісного навчання.
З усього того, чому я навчалася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде організація пректного начання, я по іншому побачила себе під час організації навчвчального процесу.
Модуль 11
 Взагалі ідея цього тренінгу, його авторів супер геніальна. Але в нашій школі це нереально у нас навіть елементарного інтернету для всіх нема., компьютери лише в кабінеті інформатики і то такі , що  пів години "думають". Для себе в цьому тренінгу багато, чого взяла але вирішила адаптувати це до реальних умов в яких я працюю. Мені цікаво було працювати з тренерами і мріяти , що таки колись, через пару років цей проект запрацює. Я на початку тренінгу мріяла коли "це все" скінчиться, а тепер мені шкода, що таку гарну ідею я неможу застосувати в своїй прктиці на всі 100%.

Комментариев нет:

Отправить комментарий